Bu Blogda Ara

16 Ocak 2012 Pazartesi

Acungiller

    Dünkü program bi acaipti her nedense.Program Murat Boz'un Hülya Avşar'a sırtına dayanmak istemesiyle başladı.Hadise'nin Murat'a yanıyorum deyip Murat'ın Hadise'ye püüüfflemesiyle devam etti.Hülya Avşar hastaydı.Bayık ve kayık bakıyodu.Ama sırt dekoltesi giymeyide ihmal etmemişti.Katmer katmer yağlarını sergiledi seyircilere.
                Hadisenin grubundaki Bihter benim favorim ama dünkü performansı berbattı.Ayrıca Hadisenin giydiği kıyafette göğüslerini çok kötü göstermişti.Ve neden anlamıyorum Hadise 40 yaşında gibi gözükmeye çalışıyosa.Assolist havaları hiç yakışmıyo.Gençlğini unutuyo.
                     Bugünde Yteneksizsiniz vardı malum.Orda Nurullah favorim.Yüzde yüz doğal ya çocuk helal olsun.Zaten  oldum olasıda karadenizlilere sempatim vardır.Lazda bi koca istiyorum.Duyrulur.Bu gidişle evde kalcam zaten ben oralara hiç girmiyim uyursunuz yazıyı okurken :) Haydi svgili okurcuklarım haydin iyi geceler..            
                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder