Bu Blogda Ara

13 Ocak 2012 Cuma

İlk blog yazım tanrıığğm :)

          Azcuk ondan azcuk bundan dedim.Evet çünkü özel bi konu seçemedim kendime.Artık ne gelirse önünüze okuyuverirsiniz gayri.Meselaaaa bugünküüü aklıma takılan kesinlikle Emir'in yavru köpiş bakışları :) Adını Feriha Koydum neydi o ya bu hafta kanalı değiştirmemek için kumandayı anneme saklattım.Zorlana zorlana izledim.Çağatay Ulusoy olmayaydı dakka durmazdım o dizide.Tüm bölüm boyunca bi evin içinden çıkamadılar.Seyircilerimi aptal yerine koyuyor 2 saat boyunca halilin ferihayı okşamasını emirin acınası bakışlarını gülsümün kafayı yemesini cansunun emiri aramasını izledik.Resmen yerinde saydı dizi.Ama bi an vardıki herşeye değdii. !
                    Emirin şiiriiii <3 <3 romantik adam + cesur adam + aşık adam + yakışıklı adam + seksi adam + tam türk erkeğii [ferihaa dokundumu sna ? dokundumu ? ] + kahraman erkek + bu artılar bitmez anacım :) Anca dizide olur zaten böylesiii :(
          Gerçekten yokmu böyle erkek? Yoksa var bigün bulucaz diye kendimizimi kandırıyoruz? Ben hepsi bi arada olan erkeklerin gay oldukları tahminindeyim.Herneyse biz konumuza dönelim Feriha bu hafta vasattı.Aslında değildi ama konuyu uzata uzata gittiklerinden vasattı.Genede reytinglerde 1.cymiş sanırım.mümkün tabi.Ama doğruyu söylemek gerekirse gözlerim Adını f.k.'a bakarken gönlümde Yalan Dünya'ya bakmak çok geçti.Emir ağır bastı tabi.Oyyhh ilk blog yazımı bitiriyorum artık vatana millete hayırlı olsun.Daha iyiye gitmem için dua ediniz :) Çağatay ulusoyluu rüyalar efendim :))                                                 

4 yorum:

  1. Ara sıra göz atıyorum resmen Testere serisine döndü))))

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin :)
    postun bol,izleyicin çok olsun :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. hoşbulduk teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil